fashion

White Shirt

Biała koszula to klasyk, który powinien znajdować się w każdej szafie. Kojarzona głównie 
z elegancją, ubierana na specjalne okazje. Dziś chcę Wam pokazać, że białą koszulę można nosić nie tylko do szpilek czy balerinek na odświętne wydarzenia. 
Genialnie sprawdzi się na co dzień luźno rozpięta i z podwiniętymi rękawami. Dzięki takim zabiegom jest bardzo wygodna w noszeniu. Ale skoro ma być to stylizacja do zadań dnia codziennego szpilki można odstawić na bok i sięgnąć po typowe buty sportowe. Brzmi dziwnie? Być może, ale moim zdaniem wygląda pierwszorzędnie. :) 

A co Wy myślicie o takim połączeniu?










(shirt - h&m, pants - bershka, shoes - nike air max, sunglasses - ray ban, watch - michael kors)

Related Articles

21 komentarzy:

  1. Podobają mi się te czerwone akcenty :)

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się taki luźny styl. Zdecydowanie! :)
    sensiblees.pl

    ReplyDelete
  3. Też lubię tak łączyć białą koszulę :) Obserwuję i czekam na rewanż ;)

    ReplyDelete
  4. amazing post dear :)
    happy Monday :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Tak jak lubię, elegancko + nutka sportu, ah co ja bym zrobiła bez sportowych butów :D Obserwuje, kibicuje i czekam na więcej !

    ReplyDelete
  6. Świetny zestaw;*
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Super, chętnie ubrałabym cały ten zestaw, bardzo mi się podoba :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  8. Elegancko, ale na luzie, super! :)

    ReplyDelete
  9. biała koszula to klasyk, must have w każdej szafie *-*

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładna stylizacja :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo lubię takie łączenia stylów, eleganckich ze sportowymi ;) Super ;)
    Obserwujemy?zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Klasyczną koszulę łączę z dżinsami i (najchętniej czerwonymi) szpilkami. Fajnie, że dorzuciłaś tu sportowe buty, wygląda to naprawdę bardzo dobrze, ja tego nigdy nie robiłam. Ogólnie biała koszula dobrze wygląda z czerwonymi butami, czy tylko ja to zauważyłam? ;-)

    xxPamolina
    www.pamolina.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czerwone dodatki do klasycznych kolorów są zawsze dobrym wyborem :)

      Delete
  13. Ja uważam że biała koszula jest bardzo uniwersalna i z wieloma rzeczami można ją połączyć, nawet ze sportem :) stworzyłaś naprawdę świetny look :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy szczery komentarz - jestem otwarta na wszelkie porady, uwagi i konstruktywną krytykę.