fashion

Black 'n' White

Gorsety. Kiedyś symbol zniewolenia kobiet i sztucznej sylwetki, obecnie jeden z najgorętszych trendów. Muszę przyznać, że na początku wcale do mnie nie przemawiał, pomimo tego, że pojawiło się wiele ciekawych stylizacji z jego użyciem. Znalazłam jednak fajne rozwiązanie dla osób nie do końca przekonanych. Spodnie, które mam na sobie mają wiązania z przodu, które są inspirowane właśnie tym trendem, jednak stanowią one tylko ozdobę. :) Z tyłu natomiast suwak nie dosuwa się do samej góry, a finalne zapięcie zakończone jest haftką dzięki czemu tworzy się wrażenie ubranego osobno gorsetu. Prawda, że genialne? Ja troszkę przysłoniłam ten dodatek hiszpanką, 
bo myślałam, że będzie minimalnie krótsza, ale tak to jest z zakupami przez Internet. 😃 

A co Wy myślicie o dodatkach w postaci gorsetu? Koniecznie dajcie znać! 


(pants - romwe, blouse - romwe, shoes - born2be, sunglasses - h&m, necklace - yes, bracelets - apart)

Related Articles

4 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :) Przepiękna bluzka :)

    ReplyDelete
  2. klasyka, lekko i pięknie, śliczne miejsce !

    ReplyDelete
  3. Mam tą bluzkę i bardzo ją lubię :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy szczery komentarz - jestem otwarta na wszelkie porady, uwagi i konstruktywną krytykę.