fashion

Powder Pink with Khaki

Bluzki hiszpanki towarzyszą nam od zeszłego sezonu. Są przede wszystkim bardzo kobiece 
i subtelne oraz dodadzą uroku każdej stylizacji. Moją hiszpankę w odcieniu pudrowego różu zestawiłam ze spodniami w kolorze khaki. Uważam, że takie połączenie kolorów jest duetem idealnym. Jeśli chodzi o buty to walka trwała między trampkami a szpilkami. 
W obydwu wersjach tworzyło to spójną całość, ale ostatecznie postawiłam na szpilki, które nadają charakteru całej stylizacji. 




 
(blouse - shein, pants - reserved (similar here), heels - deezee, bag - bershka, watch - michael kors, necklace - yves rocher)

Related Articles

10 komentarzy:

  1. Ale świetny zestaw!
    Cudowna bluzka!! ;)

    ReplyDelete
  2. Jaka sliczna stylizacja
    pudrowo różowa bluzka idealna ^^


    Obserwujemy?
    Mój blog.Zapraszam ♥

    ReplyDelete
  3. Świetne połączenie kolorów ♥ Wyglądasz bosko.

    Mój blog

    ReplyDelete
  4. Wspaniała stylizacja. Trafiłaś w mój gust :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  5. Przepiekna stylizacja :-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bluzeczka jest prześliczna ale spodnie też prezentują się ciekawie :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy szczery komentarz - jestem otwarta na wszelkie porady, uwagi i konstruktywną krytykę.